tisdag 18 augusti 2009

Too much

Alltså, det börjar bli för mycket nu, orkar inte hålla på att tänka på allting, jag vill bara slippa... Mitt liv är ett enda stort kaos just nu, för mycket för mig helt enkelt. Min hjärna kokar över och hjärtat vill bara sprängas.... Varför just nu? Varför så mycket som ska hända samtidigt? Så många varför!!
Jag vill sova föralltid... bara drömma underbara drömmar om en värld utan bekymmer, men nu när jag sover är allting bara precis som mitt liv; komplicerat. Mardrömmar som får mig att inte vilja sova!
Det kommer tillbaka igen, det som hände mig och har hänt mig tusentals gånger. Jag borde vara van, men det gör lika ont varje gång och jag vill bara skrika. Är det hösten som spökar igen som vanligt? Eller är det bara en liten kris för tillfället? Eller kommer detta att fortsätta förevigt? Jag vet inte, jag vet ingenting.
Jag har ingenstans att ta vägen, ingenstans att vända mig! Denna gång finns inte min mor där för mig, hon förstår inte... Hon stöter ifrån mig precis som jag stöter ifrån henne och vi pratar aldrig om det som vi jämt pratade om förr.
JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SÅHÄR!

När ska allt detta ta slut? Ska jag alltid få sådana depressioner och panikångest varje gång det bli för mycket? Ska jag alltid önska mig dödens dörr framför mig? Låt mig slippa för en gångs skull, det blir aldrig som jag tänkt mig. Varför kan inte jag få lite medgångar istället för motgångar?!
:'(

Inga kommentarer: